Megalan Network Форуми: Проблем със сигнала - Megalan Network Форуми

Към съдържанието

  • (3 Страници) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

Проблем със сигнала

#1
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни
През пет минути картината замръзва за 7-8 секунди! Имам предвид телевизията, не се уточних!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#2
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1905
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоdumbevip, в 20 ноември 2012 - 21:04 , написа:

През пет минути картината замръзва за 7-8 секунди! Имам предвид телевизията, не се уточних!


Здравейте,
бихте ли рестартирали бокса от тока и да проверите дали все още се наблюдава проблем, също така виждам, че използвате още един бокс с него проблем наблюдавате ли ?
0

#3
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни

Показване на мнениетоDankata, в 20 ноември 2012 - 21:15 , написа:

Здравейте,
бихте ли рестартирали бокса от тока и да проверите дали все още се наблюдава проблем, също така виждам, че използвате още един бокс с него проблем наблюдавате ли ?


Сега ще рестартирам, другия бокс не е в употреба в момента!
Благодаря за бързия отговор!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#4
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни
Пак прекъсва и изписва "лош сигнал"!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#5
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1905
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоdumbevip, в 20 ноември 2012 - 21:32 , написа:

Пак прекъсва и изписва "лош сигнал"!


В момента се забелязва проблем с връзката до бокса Ви, но до друг клиент от входа не се наблюдава този проблем, дали ще е възможно да рестартирате суича на адреса и да смените порта на който включен сигналния кабел и да смените порта на който е включен кабела за към бокса, също ако е удобно да изключите защитната стена на компютъра/рутера
0

#6
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни

Показване на мнениетоDankata, в 20 ноември 2012 - 21:40 , написа:

В момента се забелязва проблем с връзката до бокса Ви, но до друг клиент от входа не се наблюдава този проблем, дали ще е възможно да рестартирате суича на адреса и да смените порта на който включен сигналния кабел и да смените порта на който е включен кабела за към бокса, също ако е удобно да изключите защитната стена на компютъра/рутера


Направих всичко, чакам резултат!

Смених и суича с другия които не ползваме временно, но резултата е същия, макар че сега замръзва доста по-рядко!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#7
Потребителят е офлайн   yanisgbs 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 298
  • Регистрация: 05-септември 09
  • Пол:Male
  • Град:София
Здравейте,

преди малко се прибрах и пуснах ТВ - изкара надпис, че системата е заета и някакъв номер на грешка. Изключих и включих от дистанционното.
В момента нова ТВ много сече.. и звук и картина. През минута-две..
0

#8
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни

Показване на мнениетоyanisgbs, в 20 ноември 2012 - 22:23 , написа:

Здравейте,

преди малко се прибрах и пуснах ТВ - изкара надпис, че системата е заета и някакъв номер на грешка. Изключих и включих от дистанционното.
В момента нова ТВ много сече.. и звук и картина. През минута-две..


Аха, за това говорим! Спирам да човъркам, явно не е само при мен!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#9
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1905
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоyanisgbs, в 20 ноември 2012 - 22:23 , написа:

Здравейте,

преди малко се прибрах и пуснах ТВ - изкара надпис, че системата е заета и някакъв номер на грешка. Изключих и включих от дистанционното.
В момента нова ТВ много сече.. и звук и картина. През минута-две..


Здравейте,
бихте ли проверили в момента дали всичко е наред




Показване на мнениетоdumbevip, в 20 ноември 2012 - 22:25 , написа:

Аха, за това говорим! Спирам да човъркам, явно не е само при мен!



В момента проблем не се наблюдава в раойна Ви, другия клиент дори използва друга платформа
След като сте направили указаните процедури, можем да запишем час колега да провери на място какво се случва на адреса и разбира се да бъде отстранен проблемът Ви
0

#10
Потребителят е офлайн   yanisgbs 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 298
  • Регистрация: 05-септември 09
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоDankata, в 20 ноември 2012 - 22:43 , написа:

Здравейте,
бихте ли проверили в момента дали всичко е наред



Вече гледам нещо от архива и не знам дали телевизията насича. Нямам намерение да тествам, искам когато включа да гледам ТВ всичко да си работи както трябва. Това не е първия подобен проблем, сигурен съм, че няма да е последния. Сигнализирал съм много пъти за това, идваха техници, сменяха устройства, кабели... Проблема беше решен временно.
В неделя имаше много насичания на btv action hd (по време на Матрицата), освен това съм отбелязал и тези насичания:
07/11/12 - 19:01 - nova tv
07/11/12 - 19:05 - nova tv
07/11/12 - 23:08 - btv

Явно имате генерален проблем с новите устройства, който упорито отричате, но търпението ми не е безкрайно. За радост не сте единствени и времето, за което съм Ваш клиент стремглаво намалява.
0

#11
Потребителят е офлайн   dumbevip 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 26
  • Регистрация: 27-януари 10
  • Пол:Male
  • Град:соУфия
  • Интереси:разностранни
При мен в момента всичко е на 6 ! :rolleyes:

Благодаря за вниманието и лека! :)

Аз съм доволен от винаги навременната намеса! Успех!
"Живей така, че когато умреш да не те е яд, че не си си изживял Живота пълноценно!"
0

#12
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1905
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоyanisgbs, в 20 ноември 2012 - 22:57 , написа:

Вече гледам нещо от архива и не знам дали телевизията насича. Нямам намерение да тествам, искам когато включа да гледам ТВ всичко да си работи както трябва. Това не е първия подобен проблем, сигурен съм, че няма да е последния. Сигнализирал съм много пъти за това, идваха техници, сменяха устройства, кабели... Проблема беше решен временно.
В неделя имаше много насичания на btv action hd (по време на Матрицата), освен това съм отбелязал и тези насичания:
07/11/12 - 19:01 - nova tv
07/11/12 - 19:05 - nova tv
07/11/12 - 23:08 - btv

Явно имате генерален проблем с новите устройства, който упорито отричате, но търпението ми не е безкрайно. За радост не сте единствени и времето, за което съм Ваш клиент стремглаво намалява.


Вероятно го създрава ваш съсед този проблем и за съжаление не е постоянен, следи се връзката към Вас. И да Ви попитам дали ще е удобно да Ви търсим за достъп до входа за да можем трайно да отстраним проблема който наблюдавате

Също ще Ви помоля да ми изпратите на ЛС актуален телефон на който да Ви търсим и по кое време разбира се ще е удобно



ЕДИТ
0

#13
Потребителят е офлайн   yanisgbs 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 298
  • Регистрация: 05-септември 09
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоDankata, в 20 ноември 2012 - 23:31 , написа:

Вероятно го създрава ваш съсед този проблудбем и за съжаление не е постоянен, следи се връзката към Вас. И да Ви попитам дали ще е удобно да Ви търсим за достъп до входа за да можем трайно да отстраним проблема който наблюдавате

Също ще Ви помоля да ми изпратите на ЛС актуален телефон на който да Ви търсим и по кое време разбира се ще е удобно

ЕДИТ


Да, ще осигуря достъп до входа по всяко време, стига да съм вкъщи. По кое време ще е удобно да ми звъните или за посещение във входа?
Имате ЛС.
0

#14
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1905
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоyanisgbs, в 20 ноември 2012 - 23:36 , написа:

Да, ще осигуря достъп до входа по всяко време, стига да съм вкъщи. По кое време ще е удобно да ми звъните или за посещение във входа?
Имате ЛС.


Отговорих Ви на ЛС
0

#15
Потребителят е офлайн   Noisea 

  • Михаил Делов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 3382
  • Регистрация: 20-октомври 08
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:„Give me fuel, give me fire, give me that which i desire!”

Показване на мнениетоyanisgbs, в 20 ноември 2012 - 23:36 , написа:

Да, ще осигуря достъп до входа по всяко време, стига да съм вкъщи. По кое време ще е удобно да ми звъните или за посещение във входа?
Имате ЛС.

Здравейте, освен глобалният проблем от вчера, дали сте наблюдавал проблем в последните няколко дни ?
"Отровите давани на това общество не растат в земята, а в нечия болна глава"
0

#16
Потребителят е офлайн   yanisgbs 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 298
  • Регистрация: 05-септември 09
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоNoisea, в 26 ноември 2012 - 11:12 , написа:

Здравейте, освен глобалният проблем от вчера, дали сте наблюдавал проблем в последните няколко дни ?


Да, проблема се наблюдава всеки ден. Може да се случва веднъж или два пъти за двата часа на ден, в които гледам тв, но за мен е много. Описал съм последните насичания няколко поста по-нагоре. Омръзна ми обаче да стоя с лист и химикал и да си записвам дата, час и канал на които сече. Напоследък е по-лесно да се отбелязва кога не сече.
Може и да се изразявам преувеличено, но търпението ми вече се изчерпа.
Изобщо не ме интересува дали проблема е глобален или локален - това което ме интересува е да имам работеща услуга. Поддръжката ви може и да става, но не плащам месечна такса, за да си пишем всеки ден във форума или да не си вдигате телефоните, когато се наложи. За какво ми е добър съпорт като услугата не струва и лев?!

Не разбирам защо ми губите времето да ми пишете и отговаряте във фейсбук и тук във форума, при положение, че още снощи се ангажирахте днес да ми се обадите по телефона, за да отметнем нещата съвсем конструктивно.

Само докато ви пиша имаше нови насичания:
17,42
17,56 - Box TV.
0

#17
Потребителят е офлайн   Noisea 

  • Михаил Делов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 3382
  • Регистрация: 20-октомври 08
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:„Give me fuel, give me fire, give me that which i desire!”
Разбрахме се по телефона.
"Отровите давани на това общество не растат в земята, а в нечия болна глава"
0

#18
Потребителят е офлайн   Gogeff 

  • Defected Mind
  • Група: Потребители
  • Мнения: 662
  • Регистрация: 29-септември 06
  • Град:Sofia
Ше погледнете ли и към мен какво се случва? Не се забелязват загуби, но се появяват насичания отвреме навреме на всички канали. Само за да не си губиме времето ще кажа, че всичко е рестартирано и всички стандартни процедури са извършени - знам ги и насън да ме бутнете.
Качена снимка

Показване на мнениетоRazoR, в Dec 18 2006, 05:45 PM, написа:

Шефа съм аз. Не пия, не употребявам психотропни вещества и поради това нямам спомен в състоянието на пълен разсъдък да съм казвал на който и да е от конкуренцията че няма да влизам в територията му.
0

#19
Потребителят е офлайн   Georgi_Shopov 

  • Георги Шопов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 2272
  • Регистрация: 23-януари 12
  • Пол:Male
Здравейте,

В момента се наблюдава проблем със свързаността до вас. Ще го локализираме и ще ви пишем.

Поздрави.
0

#20
Потребителят е офлайн   Georgi_Shopov 

  • Георги Шопов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 2272
  • Регистрация: 23-януари 12
  • Пол:Male
Здравейте,

Локализирахме проблема и утре колеги ще вземат мерки по отстраняването му.

Поздрави.
0

Сподели темата:


  • (3 Страници) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

1 потребители четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни