Megalan Network Форуми: Как да настроим сами рутер TP-Link - Megalan Network Форуми

Към съдържанието

  • (7 Страници) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Последна »
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

Как да настроим сами рутер TP-Link WR740N

#21
Потребителят е офлайн   sinclar81 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 90
  • Регистрация: 17-септември 12
Благодаря, оправих настройките да се надявам че няма да има проблем. Даже сега от тел. се свързвах с автм. настройки без да въвеждам нещо(освен паролата) Лека за сега ако пак има проблем ще пиша.
0

#22
Потребителят е офлайн   zdravko2003 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1
  • Регистрация: 31-март 13
stignah do stapka 4 i nemoga na
tatak pomognete
0

#23
Потребителят е офлайн   Oleg 

  • Олег Димитров, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1039
  • Регистрация: 28-ноември 06

Показване на мнениетоzdravko2003, в 31 март 2013 - 21:39 , написа:

stignah do stapka 4 i nemoga na
tatak pomognete


Здравейте,

Бихте ли изпратили на ЛС адрес на ползване на услугата, както и име на титуляра по договор?

Поздрави
0

#24
Потребителят е офлайн   purpalsk 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 2
  • Регистрация: 03-април 13
"С действията ни дотук направихме подготовка за свързване към рутера. Единственото, което остава е да го свържем с мрежовата карта на компютъра посредством кабела, който е част от окомплектовката. Изчакваме около минутка, за да може компютъра да получи ип адрес от рутера, отваряме браузъра, с който работим и написваме 192.168.1.1 и натискате Enter бутона. "

A когато сме с лаптоп и имаме само 1 порт в който да свържем кабела за интернета, как да свържем рутера с лаптопа, за да може да получи IP адрес и съответно да влезем в браузъра и така нататък ...?
0

#25
Потребителят е офлайн   Mariaa 

  • Мария Абрашева, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 898
  • Регистрация: 13-юли 11
  • Пол:Female
В кутията на рутера Ви трябва да имате кабел, с който да свържете рутера и компютъра. Не съм сигурна, че разбирам къде имате само 1 порт, рутерите имат повече портове. Ако рутерът е нов имат залепена лепенка върху тях. Проверете и ако все още се затруднявате може да ми пратите на ЛС тел. за връзка, за да Ви помогна по телефона.

Поздрави.
0

#26
Потребителят е офлайн   vbzl 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7
  • Регистрация: 03-ноември 12
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоMariaa, в 03 април 2013 - 10:19 , написа:

В кутията на рутера Ви трябва да имате кабел, с който да свържете рутера и компютъра. Не съм сигурна, че разбирам къде имате само 1 порт, рутерите имат повече портове. Ако рутерът е нов имат залепена лепенка върху тях. Проверете и ако все още се затруднявате може да ми пратите на ЛС тел. за връзка, за да Ви помогна по телефона.

Поздрави.




Много Ви благодаря Мария,всичко е наред вече!

Поздрави!
0

#27
Потребителят е офлайн   Georgi_Shopov 

  • Георги Шопов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 2273
  • Регистрация: 23-януари 12
  • Пол:Male
Здравейте,

ако се появи проблем или имате нужда от съдействие моля търсете ни.

Поздрави.
1

#28
Потребителят е офлайн   vbzl 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7
  • Регистрация: 03-ноември 12
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоGeorgi_Shopov, в 05 април 2013 - 23:45 , написа:

Здравейте,

ако се появи проблем или имате нужда от съдействие моля търсете ни.

Поздрави.




Здравейте. Искам да попитам,рутера в момента си работи без проблем (ТП ЛИНК) но постоянно мига зъбното колело за настроийка а в книжката никъде не намерих отговор,дали трябва да минага или не. Според мен,трябва да се настрои още нещо. И другото което искам да попитам трябва ли да натисна бутона отзад който е и след това се появява едно катинарче на дисплея?

Благодаря предварително!


ТП ЛИНК 740
0

#29
Потребителят е офлайн   Georgi_Shopov 

  • Георги Шопов, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 2273
  • Регистрация: 23-януари 12
  • Пол:Male
Здравейте,

Рутера ви е настроен добре и не са необходими допълнителни настройки.Повече информация за рутера може да получите когато пишете от google.com като пишете марката и модела на рутера.

поздрави.
1

#30
Потребителят е офлайн   vbzl 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7
  • Регистрация: 03-ноември 12
  • Пол:Male
  • Град:София

Показване на мнениетоGeorgi_Shopov, в 14 април 2013 - 12:25 , написа:

Здравейте,

Рутера ви е настроен добре и не са необходими допълнителни настройки.Повече информация за рутера може да получите когато пишете от google.com като пишете марката и модела на рутера.

поздрави.



Благодаря Ви!
0

#31
Потребителят е офлайн   mmetodiev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1
  • Регистрация: 09-май 13
Здравейте,

дори не съм сигурен, че това е форумът, в който трябва да пиша, тъй като съм на Сепктрум/Мтел/Мегалан интернет, но доколкото знам, вече сте едно.

Работя с Tp Link TL-WR740N и скоростта ми на Wireless беше значително по-ниска от на останалите хора в апартамента (още един лаптоп и един настолен с кабел). За сравнение, съотношението беше 11 мегабита на моя лаптоп и по 40 мегабита на другия лаптоп и на настолния.

Затова, след консултация с форуми, смених канала на Wireless мрежата от auto на 11-и, но след това така и не успя да възстанови връзката с Интернет. Дори след изваждане на интернет кабела от рутера и директно вкарване в лаптоп, отново нямаше връзка с интернет. Затова възстановихме фабричните настройки на рутера и връзката се появи отново.

От тогава обаче скоростта и на трите компютъра е 6 мегабита- значително по-ниска от предходната. Въпросът ми е дали това е от настройките на рутера и ако да- какво мога да направя по въпроса.

Поздрави!
0

#32
Потребителят е офлайн   Mariaa 

  • Мария Абрашева, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 898
  • Регистрация: 13-юли 11
  • Пол:Female
Здравейте,

Каналът на безжичната мрежа е важен фактор. Може да опитате да го настроите на друг докато намерите някой подходящ. Ако някой съседски рутер работи на същия канал като вашия връзката им се заглушава.
Като включите повече от 1 компютър едновременно да сваля скоростта им също се разделя между тях.

Поздрави.
0

#33
Потребителят е офлайн   vbzl 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7
  • Регистрация: 03-ноември 12
  • Пол:Male
  • Град:София
Здравейте. Всеки ден започна да се получава проблем с отварянето на сайтовете ми. Не съм Ви звънял защото проблема си е при мен,в рутера. Днес не издържах и се обадих за съдействие.
Посъветвахте ме да сменя канала и да свала програма която сканира мрежите около мен. Направих го и видях моето ип което беше на канал :7+11 какво ще рече това? И другият ми въпрос е,комшиите ми ги виждам всичките със скорост: -60,-70 и т.н. А при мен е -30 или -35. Това значи ли,че най лошата връзка е при мен?
На компютъра който ми е свързан директно към суитча нямам проблем,той е по-кабел. Остава може би,само да се настрои оптимално рутера.

И да вметна от няколко дни се появи рутер на Близу предполагам,че от там се мотаят нещата!

Поздрави лека и приятна вечер!



Показване на мнениетоMariaa, в 09 май 2013 - 07:17 , написа:

Здравейте,

Каналът на безжичната мрежа е важен фактор. Може да опитате да го настроите на друг докато намерите някой подходящ. Ако някой съседски рутер работи на същия канал като вашия връзката им се заглушава.
Като включите повече от 1 компютър едновременно да сваля скоростта им също се разделя между тях.

Поздрави.

0

#34
Потребителят е офлайн   NexttLvl 

  • Драгостин Цеков, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 667
  • Регистрация: 05-декември 12
  • Пол:Male
Здравейте,

В момента виждам че нямаме връзка до настройките на рутера Ви. Удобно ли е да ми пратите на лично актуален номер за връзка с вас, за да опитаме да го пренастроим по телефона и да видим дали това ще доведе до подобрение на връзката?

Поздрави
0

#35
Потребителят е офлайн   dnedkov 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 144
  • Регистрация: 07-януари 13
  • Пол:Male
  • Град:Варна
Дали някой може да ми помогне с настройка и на мен. Дадох заявка на телефона за обслужване, но явно нямат намерени да ми звъннат тази вечер.
0

#36
Потребителят е офлайн   Dankata 

  • Даниел Георгиев, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 1908
  • Регистрация: 24-ноември 07
  • Пол:Male

Показване на мнениетоdnedkov, в 09 юли 2013 - 19:51 , написа:

Дали някой може да ми помогне с настройка и на мен. Дадох заявка на телефона за обслужване, но явно нямат намерени да ми звъннат тази вечер.


Здравейте,
тук до колкото виждам сте успяли да настройте рутера по тел. с колега, дали всичко е наред при Вас в момента ?
0

#37
Потребителят е офлайн   nixs 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 6
  • Регистрация: 27-април 12
  • Пол:Male
  • Град:Горна Оряховица
Привет,
желая да ми бъде променена паролата на рутера. Към кого мога да се обърна ?
0

#38
Потребителят е офлайн   BeRe77a 

  • Здравко Банков, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 385
  • Регистрация: 18-декември 06
  • Пол:Male

Показване на мнениетоnixs, в 18 юли 2013 - 20:39 , написа:

Привет,
желая да ми бъде променена паролата на рутера. Към кого мога да се обърна ?

Здравейте,
Изпратете ми на ЛС имената на титуляра по договора и адреса на който използвате услугата.
0

#39
Потребителят е офлайн   sinclar81 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 90
  • Регистрация: 17-септември 12
Здравейте, опитвам се да свържа телевизора си с рутера TP-link TL-WR740N като пусна автоматично свързване ми изписва "Проверете дали DHCP е зададен в шлюза. Ако DHCP не зададен, задаите ръчно ИП. " Пробвах със зададени ръчно настройки с реалното ИП и т.н. но пак не става. тогава ми изписва "Не е свързан шлюз. Адресът на шлюза е грешен или недостъпен" Моля за помощ ако някой знае къде греша или как точно да ги свържа.
0

#40
Потребителят е офлайн   Mariaa 

  • Мария Абрашева, поддръжка
  • Група: Мегалан нетуърк поддръжка
  • Мнения: 898
  • Регистрация: 13-юли 11
  • Пол:Female
Здравейте,


Може да проверите дали на вашия рутер е пуснато DHCP-то:
Прикачена снимка: monthly_09_2013/post-37637-073216400 1378474309.png


Ако го свързвате безжично, може и енкрипцията, на която работи рутера ви да не е подходяща за телевизора. Може да тествате различни енкрипции, показани на картинката.
За да видите дали проблемът е в нея може за тест да сложите отметката на Disable (т.е. мрежата да е без защита, без парола) и ако без парола се свързва да тествате на коя защита след това телевизорът ще има връзка.
Прикачена снимка: monthly_09_2013/post-37637-094750000 1378474512.png


Поздрави.
0

Сподели темата:


  • (7 Страници) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Последна »
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

1 потребители четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни